Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1339 142 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 11:58 |
SM ISO690:2012 PASCARI, Valentina, VASILACHE, Ala. Aspecte psihologice ale pregătirii copiilor pentru şcoală . In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 4(52), pp. 86-91. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(52) / 2016 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
Pag. 86-91 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul „Aspecte psihologice ale pregătirii copiilor pentru activitatea din școală” expune o viziune asupra pregătirii psihologice a copiilor pentru activitatea din școală, care include: pregătirea intelectuală, comunicativă, motivaţională, emoţional-volitivă. Traversarea știinţifică a conceptului pregătire psihologică a copiilor pentru activitatea din școală, оn vederea specificării caracteristicilor dezvoltării psihice la vвrsta preșcolară mare și școlară mică, generează abordări care să cuprindă cвt mai multe particularităţi pentru fiecare perioadă de vвrstă. Sunt examinate condiţiile mediului școlar. Este examinată motivaţia și manifestările comportamentului volitiv, interacţiunea dintre componentele pregătirii psihologice a copiilor pentru activitatea din școală. |
||||||
Cuvinte-cheie pregătire psihologică pentru școală, maturitate intelectuală, activitate din școală, motivaţie, comportament volitiv, autocontrol, autoapreciere, imaginea de sine |
||||||
|