Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1015 123 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 07:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942:371.12 (12) |
Psihologie (3442) |
Educație (14518) |
SM ISO690:2012 CHETRARU, Agafia, BOLEA, Zinaida. Unele aspecte psihologice ale satis-facţiei în muncă a cadrelor didactice. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 5(105), pp. 178-182. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(105) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942:371.12 | ||||||
Pag. 178-182 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Problematica privind satisfacţia în muncă este un subiect central în domeniul psihologiei organizaţionale, reprezentând o realitate psihologică care influenţează în mod direct individul, instituţia şi comunitatea profesională. Diferite realităţi ale spaţiului profesional, precum rezultatele muncii, performanţele, starea psihologică a beneficiarilor, sunt influenţate, indubitabil, de satisfacţia în muncă. În articol sunt prezentate o sinteză teoretică a factorilor determinanţi ai satisfacţiei în muncă şi rezultate empirice privind satisfacţia în muncă a cadrelor didactice din instituţiile medii de specialitate. În urma demersului experimental a fost atestată preponderenţa unui nivel mediu şi ridicat al satisfacţiei în muncă, iar dimensiunile asociate cel mai frecvent cu satisfacţia în muncă sunt colegii, supervizarea, natura muncii şi comunicarea. |
||||||
Cuvinte-cheie satisfacţie în muncă, supervizare, salarizare, recompense, beneficii ale muncii, factori personali, factori organizaţionali |
||||||
|