Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1392 575 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-11-21 15:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.1(569.4) (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 HALFON-HEN, Dalia. Relations between decentralized leadership, intervention, involvement and inclusion of parents in primary schools. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2013, nr. 2(3), pp. 108-118. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(3) / 2013 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.1(569.4) | ||||||
Pag. 108-118 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|