Relations between decentralized leadership, intervention, involvement and inclusion of parents in primary schools
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1392 575
Ultima descărcare din IBN:
2020-11-21 15:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.1(569.4) (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
HALFON-HEN, Dalia. Relations between decentralized leadership, intervention, involvement and inclusion of parents in primary schools. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2013, nr. 2(3), pp. 108-118. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(3) / 2013 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Relations between decentralized leadership, intervention, involvement and inclusion of parents in primary schools
CZU: 373.1(569.4)

Pag. 108-118

Halfon-Hen Dalia
 
Tiraspol State University
 
 
Disponibil în IBN: 13 martie 2017