Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
873 63 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 23:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.0 (7579) |
Educație (14334) |
SM ISO690:2012 MARTEA, Galina. Omul, societatea, şcoala şi sistemul de valori. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 3(51), pp. 38-43. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 3(51) / 2016 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.0 | |||||||
Pag. 38-43 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Prin procesele evolutive ale dezvoltării fiinţa umană a realizat acele schimbări care, in rezultat, au modificat comportamentul şi relaţiile sociale dintre oameni, modalitatea de gandire exprimată prin nivelul de cultură şi intelect, viziunea faţă de conceperea şi remodelarea lucrurilor. Intre timp, prin dezvoltarea relaţiilor comunitare omul a conştientizat că propria societate prin care işi menţine existenţa este totalitatea valorilor sociale care urmează a fi respectate şi reformate in dependenţă de propria conduită. Nemijlocit, omul a conştientizat că la formarea unei societăţi adevărate, in mod prioritar, urmează a fi valorificate componentele proceselor de instruire şi educaţie care contribuie şi reglementează corect formarea individului şi a societăţii prin sistemul valorilor. |
|||||||
Cuvinte-cheie proces evolutiv, individ, identitatea valorii, identitatea comunicarii, identitatea educaţiei, relaţii comunitare, reciprocitate socială, societate, cunoaştere, instruire, cultură |
|||||||
|