Semnificaţiile timpului în educaţie şi în dezvoltarea umană
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
806 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 20:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013 (467)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3882)
SM ISO690:2012
MELNIC, Natalia. Semnificaţiile timpului în educaţie şi în dezvoltarea umană. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 3(51), pp. 33-37. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(51) / 2016 / ISSN 1811-5470

Semnificaţiile timpului în educaţie şi în dezvoltarea umană
CZU: 37.013

Pag. 33-37

Melnic Natalia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2016


Rezumat

Timpul, in sensul de a fi in timp, funcţionează drept criteriu al departajării limitelor existenţei fenomenului pedagogic. Dacă acesta trebuie conceput pornind de la timp şi dacă diferitele moduri şi derivate ale lui devin inteligibile in modificările şi derivaţiile lor din perspectiva timpului, atunci existenţa sa devine vizibilă in caracterul său temporal. Timpul este o resursă foarte importantă in contextul educaţional. Caracterul său limitat, ireversibil, irevocabil, netransmisibil ii conferă unicitate şi valoare. Timpul, la randul său, conferă valoare activităţii, respectiv o bună gestionare a acestei resurse permite desfăşurarea unei activităţi eficiente.

Time in the sense of being time, act as the tie breaker criterion phenomenon’s existence limits. If pedagogical phenomenon should be based on time, and if the derivative’s ways and become understandable from the perspective changes and their derivations time when its existence becomes visible in its temporal character. Time is a very important resource in the educational context. Its limited nature, irreversible, irrevocable, nontransferable gives uniqueness and value. Time, in turn, Gives value to activity, and a better management of this resource allows deployment of an efficient activity.

Cuvinte-cheie
gestionare, timp, eficientizare,

resursă educativă