The school principal’s role in the implantation of social education programs
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1233 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-20 13:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.42 (51)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
HASSAN, Manal. The school principal’s role in the implantation of social education programs. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2015, nr. 2(7), pp. 24-31. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(7) / 2015 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

The school principal’s role in the implantation of social education programs
CZU: 37.013.42

Pag. 24-31

Hassan Manal
 
Tiraspol State University
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 15 noiembrie 2016


Rezumat

Implementarea oricărui tip de program educativ în cadrul școlii presupune implicarea intensă a directorului școlii. Acestuia îi revine responsabilitatea de a monitoriza implementarea programului atât la nivel organizațional cât și la nivel conținutal. În acest context, în cazul programelor de educație socială, directorul trebuie să asigure pefectarea documentelor solicitate, circularelor necesare, ghidurilor educaționale, precum și organizarea trainingurilor tematice pentru profesori, cooperarea eficientă. între grupul managerial, cadrele didactice, familie și elevi.