Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1233 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 13:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.42 (51) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 HASSAN, Manal. The school principal’s role in the implantation of social education programs. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2015, nr. 2(7), pp. 24-31. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 2(7) / 2015 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.013.42 | |||||||
Pag. 24-31 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Implementarea oricărui tip de program educativ în cadrul școlii presupune implicarea intensă a directorului școlii. Acestuia îi revine responsabilitatea de a monitoriza implementarea programului atât la nivel organizațional cât și la nivel conținutal. În acest context, în cazul programelor de educație socială, directorul trebuie să asigure pefectarea documentelor solicitate, circularelor necesare, ghidurilor educaționale, precum și organizarea trainingurilor tematice pentru profesori, cooperarea eficientă. între grupul managerial, cadrele didactice, familie și elevi. |
|||||||
|