Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
961 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-09 08:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:004.4 (4) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Programe. Software (296) |
SM ISO690:2012 MARIN (CRISTEI), Maria. Sisteme software de instruire: sens şi necesitate. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2016, nr. 1(8), pp. 98-104. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 1(8) / 2016 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.02:004.4 | |||||||
Pag. 98-104 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În cadrul amplului proces de restructurare şi de modernizare a activităţii instructiv-educative un rol esenţial îl reprezintă introducerea unor forme şi metode moderne şi eficiente de desfăşurare ale activităţilor de predare/învăţare/instruire. În activităţile de predare/învăţare sunt utilizate din ce în ce mai mult mijloace didactice bazate pe utilizarea calculatorului, precum şi realizarea şi implementarea sistemelor software de instruire. În acest sens, în prezentul articol, menţionăm necesitatea implementării sistemelor software destinate învăţământului superior şi rolul lor în procesul de formare şi dezvoltare profesională al viitorilor specialişti. Datele prezentate sunt rezultate ale unui studiu prin aplicarea metodelor sociologice de cercetare printre studenţii de la diferite specialităţi şi diferiţi ani de studiu ai Facultăţii Matematică şi Informatică, USM. |
|||||||
Cuvinte-cheie instruire asistată de calculator, sisteme software de instruire |
|||||||
|