Sisteme software de instruire: sens şi necesitate
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
961 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-09 08:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:004.4 (4)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Programe. Software (296)
SM ISO690:2012
MARIN (CRISTEI), Maria. Sisteme software de instruire: sens şi necesitate. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2016, nr. 1(8), pp. 98-104. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(8) / 2016 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Sisteme software de instruire: sens şi necesitate
CZU: 37.02:004.4

Pag. 98-104

Marin (Cristei) Maria
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 14 noiembrie 2016


Rezumat

În cadrul amplului proces de restructurare şi de modernizare a activităţii instructiv-educative un rol esenţial îl reprezintă introducerea unor forme şi metode moderne şi eficiente de desfăşurare ale activităţilor de predare/învăţare/instruire. În activităţile de predare/învăţare sunt utilizate din ce în ce mai mult mijloace didactice bazate pe utilizarea calculatorului, precum şi realizarea şi implementarea sistemelor software de instruire. În acest sens, în prezentul articol, menţionăm necesitatea implementării sistemelor software destinate învăţământului superior şi rolul lor în procesul de formare şi dezvoltare profesională al viitorilor specialişti. Datele prezentate sunt rezultate ale unui studiu prin aplicarea metodelor sociologice de cercetare printre studenţii de la diferite specialităţi şi diferiţi ani de studiu ai Facultăţii Matematică şi Informatică, USM.

During the extensive process of restructuring and modernization of the educational activity the introduction of modern and effective forms and methods of conducting the activities of teaching / learning / training is essential. More and more computer-based teaching tools are used in teaching/learning, as well as creating and implementing software systems for training. In this regard we want to emphasize the necessity to implement software systems for higher education and their role in the future specialists’ training and professional development in this article. The data presented are the results of a statistical study among the students of the Faculty of Mathematics and Computer Science, Moldova State University.

Cuvinte-cheie
instruire asistată de calculator, sisteme software de instruire