Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1128 52 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-22 16:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7/.8 (21) |
Psihologie (3398) |
SM ISO690:2012 RACU, Igor, CIUNTU, Rita. Dezvoltarea personalității la vârsta preadolescentă în diferite situații sociale de dezvoltare. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2016, nr. 2(43), pp. 105-115. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | |||||||
Numărul 2(43) / 2016 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | |||||||
|
|||||||
CZU: 159.922.7/.8 | |||||||
Pag. 105-115 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În acest articol sunt prezentate rezultatele unui studio teoretico experimental al dezvoltării personalității preadolescenților educați în diferite medii sociale de viață ( SSD, în înțelegerea lui Vîgotski). În studiul experimental comparativ au fost stabilite diferențe în procesul de dezvoltare, trăsăturile specifice în personalitatea preadolescenților educați în familii complete, familii incomplete și preadolescenții orfani. |
|||||||
Cuvinte-cheie personalite, dezvoltare, situație socială de dezvoltare |
|||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Racu, I.I.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Ciuntu, R.V.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Dezvoltarea personalității la vârsta preadolescentă în diferite situații sociale de dezvoltare</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2016</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0224</relatedIdentifier> <subjects> <subject>personalite</subject> <subject>dezvoltare</subject> <subject>situație socială de dezvoltare</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>159.922.7/.8</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2016-06-22</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>În acest articol sunt prezentate rezultatele unui studio teoretico experimental al dezvoltării personalității preadolescenților educați în diferite medii sociale de viață ( SSD, în înțelegerea lui Vîgotski). În studiul experimental comparativ au fost stabilite diferențe în procesul de dezvoltare, trăsăturile specifice în personalitatea preadolescenților educați în familii complete, familii incomplete și preadolescenții orfani. </description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>In this article, we are presented theoretical and experimental results of a study of personality development preteen educated in different social life (SSD in his understanding Vîgotski). The comparative experimental study were established differences in the development process, specific personality traits educated families preadolescents complete, incomplete families and orphans Preteens. </description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>