Dezvoltarea personalității la vârsta preadolescentă în diferite situații sociale de dezvoltare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1128 52
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-22 16:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.7/.8 (21)
Psihologie (3398)
SM ISO690:2012
RACU, Igor, CIUNTU, Rita. Dezvoltarea personalității la vârsta preadolescentă în diferite situații sociale de dezvoltare. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2016, nr. 2(43), pp. 105-115. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 2(43) / 2016 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Dezvoltarea personalității la vârsta preadolescentă în diferite situații sociale de dezvoltare
CZU: 159.922.7/.8

Pag. 105-115

Racu Igor, Ciuntu Rita
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 28 iunie 2016


Rezumat

În acest articol sunt prezentate rezultatele unui studio teoretico experimental al dezvoltării personalității preadolescenților educați în diferite medii sociale de viață ( SSD, în înțelegerea lui Vîgotski). În studiul experimental comparativ au fost stabilite diferențe în procesul de dezvoltare, trăsăturile specifice în personalitatea preadolescenților educați în familii complete, familii incomplete și preadolescenții orfani.

In this article, we are presented theoretical and experimental results of a study of personality development preteen educated in different social life (SSD in his understanding Vîgotski). The comparative experimental study were established differences in the development process, specific personality traits educated families preadolescents complete, incomplete families and orphans Preteens.

Cuvinte-cheie
personalite, dezvoltare, situație socială de dezvoltare

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Racu, I.I.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
<creator>
<creatorName>Ciuntu, R.V.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Dezvoltarea personalității la vârsta preadolescentă în diferite situații sociale de dezvoltare</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2016</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0224</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>personalite</subject>
<subject>dezvoltare</subject>
<subject>situație socială de dezvoltare</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>159.922.7/.8</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2016-06-22</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>În acest articol sunt prezentate rezultatele unui studio teoretico experimental al dezvoltării personalității preadolescenților educați în diferite medii sociale de viață ( SSD, în înțelegerea lui Vîgotski). În studiul experimental comparativ au fost stabilite diferențe în procesul de dezvoltare, trăsăturile specifice în personalitatea preadolescenților educați în familii complete, familii incomplete și preadolescenții orfani. </description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>In this article, we are presented theoretical and experimental results of a study of personality development preteen educated in different social life (SSD in his understanding Vîgotski). The comparative experimental study were established differences in the development process, specific personality traits educated families preadolescents complete, incomplete families and orphans Preteens.  </description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>