Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
2006 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-06 17:18 |
SM ISO690:2012 RURAC, Ana. Identitatea şi funcţiile e-tutorului . In: Revistă de știinţe socioumane , 2009, nr. 2(12), pp. 13-19. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | |||||||
Numărul 2(12) / 2009 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | |||||||
|
|||||||
Pag. 13-19 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Pentru a defini identitatea e-tutorului şi rolul care îl desfăşoară în mediul învăţământului on line, ar fi bine să încercăm a defini funcţiile sale prioritare în activitatea sa. Berje (1995; 1996), Rowntree (1995), Salmon (2000) identifică funcţiile e-tutorului în baza a patru planuri distincte de intervenţie. Ei susţin că e-tutorul, în substanţă, garantează: • Suport tehnic: asigură funcţionarea sistemului de reţea folosit şi ajută participanţii să rezolve eventual orice tip de problemă de natură tehnică. • Suport pedagogic şi intelectual: constă în acţiuni de stimulare intelectuală şi în stabilirea argumentelor ce vor fi obiect de discuţie sau de activitate; în plus răspunde la întrebările neclare asupra conţinuturilor. • Suport metodologic şi organizativ: intervine asupra procedurilor şi modului de organizare, desfăşurând unele funcţii „administrative‖, referitor la activităţile din reţea (calendar, scadenţe, etc.). • Suport social: se ocupă de menţinerea unui climat de încredere reciprocă în interiorul grupului colaborativ, analizează relaţiile interpersonale, încearcă să rezolve eventuale conflicte şi neînţelegeri. |
|||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-44142</doi_batch_id> <timestamp>1714132946</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Revistă de știinţe socioumane </full_title> <issn media_type='print'>18570119</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2009</year> </publication_date> <issue>2(12)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Identitatea şi funcţiile e-tutorului </title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Ana</given_name> <surname>Rurac</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2009</year> </publication_date> <pages> <first_page>13</first_page> <last_page>19</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>