Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
754 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-26 11:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811'42:37.02-057.87 (1) |
Limbi (3229) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
SM ISO690:2012 VARZARI, Elena. Realizarea categoriei coerenţei în scrierea academică a studenţilor. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2015, nr. 10(90), pp. 87-90. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | ||||||
Numărul 10(90) / 2015 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | ||||||
|
||||||
CZU: 811'42:37.02-057.87 | ||||||
Pag. 87-90 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În baza unui corpus constituit din texte ştiinţifice scrise de studenţi, am analizat mai multe tipuri de greşeli de coerenţă. În abordarea noastră am utilizat idei şi sugestii oferite de lingvistica textului, bazându-ne în special pe şcoala lingvistică franceză şi pe metaregulile de coerenţă pe care ea le propune. |
||||||
Cuvinte-cheie coerenţă, coeziune, unitate semantică, discurs ştiinţific, categorie a textului. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Varzari, E.P.</dc:creator> <dc:date>2015-12-27</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>În baza unui corpus constituit din texte ştiinţifice scrise de studenţi, am analizat mai multe tipuri de greşeli de coerenţă. În abordarea noastră am utilizat idei şi sugestii oferite de lingvistica textului, bazându-ne în special pe şcoala lingvistică franceză şi pe metaregulile de coerenţă pe care ea le propune. </dc:description> <dc:description xml:lang='en'>Based on a corpus consisting of scientific texts written by students, we have analyzed several types of consistency errors. In our approach we used the ideas and suggestions offered by text linguistics, based mainly on French school of linguistics and its consistency meta-rules. </dc:description> <dc:source>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) 90 (10) 87-90</dc:source> <dc:subject>coerenţă</dc:subject> <dc:subject>coeziune</dc:subject> <dc:subject>unitate semantică</dc:subject> <dc:subject>discurs ştiinţific</dc:subject> <dc:subject>categorie a textului.</dc:subject> <dc:title>Realizarea categoriei coerenţei în scrierea academică a studenţilor</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>