Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1048 83 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 14:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.1.09 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026) |
SM ISO690:2012 PASCARI, Valentina. Perspectiva evaluării criteriale în contextul continuităţii instituţie preşcolară – şcoală primară. In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 3(47), pp. 3-10. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(47) / 2015 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.1.09 | ||||||
Pag. 3-10 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Materialul „Perspectiva evaluării criteriale în contextul continuităţii institu¬ţie preşcolară – şcoală primară” expune o viziune asupra evaluării criteriale din perspec¬tiva continuităţii instituţie preşcolară – şcoală primară. Sunt analizate noile calităţi ale acţiunilor de evaluare, avantajele evaluării criteriale. Reformarea sistemului de evaluare în învăţământul primar depinde de calitatea formării la copiii din treapta preşcolară a premiselor de control, autocontrol, autoapreciere, a imaginii de sine, de conştientizare a posibilităţilor, care constituie garantul evaluării criteriale a şcolarului mic, asigurându-se astfel continuitatea acestor două trepte. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare criterială, autocontrol, autoapreciere, imagine de sine, noile calităţi ale evaluării, continuitatea instituţie preşcolară-şcoală primară, premise de control, conştientizarea posibilităţilor. |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-40526</doi_batch_id> <timestamp>1714575946</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Univers Pedagogic</full_title> <issn media_type='print'>18115470</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2015</year> </publication_date> <issue>3(47)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Perspectiva evaluării criteriale în contextul continuităţii instituţie preşcolară – şcoală primară</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Valentina</given_name> <surname>Pascari</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2015</year> </publication_date> <pages> <first_page>3</first_page> <last_page>10</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>