The challenge of prescriptivism in teaching english as a foreign language
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
2503 37
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-13 03:14
SM ISO690:2012
MATEI, Tamara. The challenge of prescriptivism in teaching english as a foreign language . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2012, nr. 4(54), pp. 128-131. ISSN 1811-2668.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice)
Numărul 4(54) / 2012 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009

The challenge of prescriptivism in teaching english as a foreign language

Pag. 128-131

Matei Tamara
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 24 septembrie 2015


Rezumat

Odată cu apariţia fenomenului Limbi engleze mondiale, profesorului de limbă engleză îi este tot mai dificil să reco-mande pentru însuşire o variantă sau alta a limbii engleze. Adepţii prescriptivismului afirmă că există doar o variantă standard a limbii engleze, celelalte fiind o deviere de la această variantă. În articol sunt abordate provocările prescripti-vismului în procesul de predare a limbii engleze.

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Matei, T.</dc:creator>
<dc:date>2012-07-02</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'>Odată cu apariţia fenomenului Limbi engleze mondiale, profesorului de limbă engleză îi este tot mai dificil să reco-mande pentru însuşire o variantă sau alta a limbii engleze. Adepţii prescriptivismului afirmă că există doar o variantă standard a limbii engleze, celelalte fiind o deviere de la această variantă. În articol sunt abordate provocările prescripti-vismului în procesul de predare a limbii engleze.</dc:description>
<dc:source>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) 54 (4) 128-131</dc:source>
<dc:title>The challenge of prescriptivism in teaching 
english as a foreign language
</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>