Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
2501 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-13 03:14 |
SM ISO690:2012 MATEI, Tamara. The challenge of prescriptivism in teaching
english as a foreign language
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2012, nr. 4(54), pp. 128-131. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | ||||||
Numărul 4(54) / 2012 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | ||||||
|
||||||
Pag. 128-131 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Odată cu apariţia fenomenului Limbi engleze mondiale, profesorului de limbă engleză îi este tot mai dificil să reco-mande pentru însuşire o variantă sau alta a limbii engleze. Adepţii prescriptivismului afirmă că există doar o variantă standard a limbii engleze, celelalte fiind o deviere de la această variantă. În articol sunt abordate provocările prescripti-vismului în procesul de predare a limbii engleze. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Matei, T.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='en'>The challenge of prescriptivism in teaching english as a foreign language </title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2012</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1811-2668</relatedIdentifier> <dates> <date dateType='Issued'>2012-07-02</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Odată cu apariţia fenomenului Limbi engleze mondiale, profesorului de limbă engleză îi este tot mai dificil să reco-mande pentru însuşire o variantă sau alta a limbii engleze. Adepţii prescriptivismului afirmă că există doar o variantă standard a limbii engleze, celelalte fiind o deviere de la această variantă. În articol sunt abordate provocările prescripti-vismului în procesul de predare a limbii engleze.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>