Concurenţa: E-com versus comerţul tradiţional
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1163 106
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 21:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339:004.738.5+339.16 (1)
Comerț. Relații economice internaționale. Economie mondială (1941)
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (522)
Probleme generale ale comerțului. Piața (816)
SM ISO690:2012
BĂDĂRĂU, Elena. Concurenţa: E-com versus comerţul tradiţional. In: Economie şi Sociologie, 2014, nr. 3, pp. 190-200. ISSN 1857-4130.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie şi Sociologie
Numărul 3 / 2014 / ISSN 1857-4130

Concurenţa: E-com versus comerţul tradiţional
CZU: 339:004.738.5+339.16
JEL: F10, F15, F18, F19

Pag. 190-200

Bădărău Elena
 
Institutul de Relaţii Internaţionale din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 10 februarie 2015


Rezumat

Comerţul electronic, numit uneori e-com, este o metodă de comerţ cu titluri de valoare (cum ar fi: stocurile şi obligaţiunile), de schimb valutar sau instrumente financiare derivate pe cale electronică. Tehnologia informaţiei este folosită pentru a asocia cumpărătorii şi vânzătorii prin intermediul unei platforme de comerţ electronic şi de reţea pentru a crea locuri virtuale pe piaţă, cum ar fi NASDAQ, NYSE Arca şi Globex care sunt, de asemenea, cunoscute sub numele de reţele de comunicaţii electronice (ECN-urile).

Electronic trading, sometimes called e-trading, is a method of trading securities (such as stocks, and bonds), foreign exchange or financial derivatives electronically. Information technology is used to bring together buyers and sellers through an electronic trading platform and network to create virtual market places such as NASDAQ, NYSE Arca and Globex which are also known as electronic communication networks (ECNs). Electronic trading is rapidly replacing human trading in global securities markets.

Cuvinte-cheie
comerţ, economie, avantaje,

e-com,

internet.