Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1163 106 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 21:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339:004.738.5+339.16 (1) |
Comerț. Relații economice internaționale. Economie mondială (1941) |
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (522) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (816) |
SM ISO690:2012 BĂDĂRĂU, Elena. Concurenţa: E-com versus comerţul tradiţional. In: Economie şi Sociologie, 2014, nr. 3, pp. 190-200. ISSN 1857-4130. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economie şi Sociologie | ||||||
Numărul 3 / 2014 / ISSN 1857-4130 | ||||||
|
||||||
CZU: 339:004.738.5+339.16 | ||||||
JEL: F10, F15, F18, F19 | ||||||
Pag. 190-200 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Comerţul electronic, numit uneori e-com, este o metodă de comerţ cu titluri de valoare (cum ar fi: stocurile şi obligaţiunile), de schimb valutar sau instrumente financiare derivate pe cale electronică. Tehnologia informaţiei este folosită pentru a asocia cumpărătorii şi vânzătorii prin intermediul unei platforme de comerţ electronic şi de reţea pentru a crea locuri virtuale pe piaţă, cum
ar fi NASDAQ, NYSE Arca şi Globex care sunt, de asemenea, cunoscute sub numele de reţele de comunicaţii electronice (ECN-urile). |
||||||
Cuvinte-cheie comerţ, economie, avantaje, e-com, internet. |
||||||
|