Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
899 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-16 12:21 |
SM ISO690:2012 TIMCIUC, Svetlana, CANTEMIR, Grigore. Tradiţie şi performanţă in procesul de îmbogăţire şi activizare a lexicului elevilor din clasele de gimnazi. In: Glotodidactica, 2010, nr. 1, pp. 19-31. ISSN 1857-0763. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Glotodidactica | ||||||
Numărul 1 / 2010 / ISSN 1857-0763 | ||||||
|
||||||
Pag. 19-31 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
în ultimul timp, în paginile presei de orientare pedagogică din Republica Moldova, se duc discuţii aprinse privind noul Curriculum la limba şi literatura română. Lupta „pe viaţă şi pe moarte" se dă între „veteranii" procesului educaţional, care au stat la temelia proceselor novatoare în educaţia de tip european, şi aşa-zişii „modernişti", care întrezăresc în activitatea lor un proces educaţional de-a dreptul „revoluţionar". în limita rândurilor ce ni se rezervă, vom face o trecere în revistă a principalelor metode „mai vechi" şi „mai noi" aplicate la studierea lexicului în cadrul ciclului gimnazial |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Timciuc, S.</creatorName> <affiliation>Liceul Teoretic „B.P.Haşdeu“, Bălţi, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Cantemir, G.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Tradiţie şi performanţă in procesul de îmbogăţire şi activizare a lexicului elevilor din clasele de gimnazi</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2010</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0763</relatedIdentifier> <dates> <date dateType='Issued'>2010-01-01</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>în ultimul timp, în paginile presei de orientare pedagogică din Republica Moldova, se duc discuţii aprinse privind noul Curriculum la limba şi literatura română. Lupta „pe viaţă şi pe moarte" se dă între „veteranii" procesului educaţional, care au stat la temelia proceselor novatoare în educaţia de tip european, şi aşa-zişii „modernişti", care întrezăresc în activitatea lor un proces educaţional de-a dreptul „revoluţionar". în limita rândurilor ce ni se rezervă, vom face o trecere în revistă a principalelor metode „mai vechi" şi „mai noi" aplicate la studierea lexicului în cadrul ciclului gimnazial</description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>Nowadays, the most arguable topic from the pedagogical press of Republic of Moldova is the new Curriculum of Romanian Language and Literature. The great fight involves the so called „ex-servicemen" of the educational process, who founded the base of the European educational processes, and the so called „modernist", who try to introduce a real revolutionary educational process. Further down, we will enumerate the main „old" and „new" methods which are used when studying the vocabulary in school</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>