Metodologia evaluării calităţii vieţii în mediul educaţional: rolul expertizei în elaborarea şi validarea instrumentelor de evaluare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
953 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-18 00:01
SM ISO690:2012
PLATON, Carolina, BOLEA, Zinaida, TURCHINA, Tatiana. Metodologia evaluării calităţii vieţii în mediul educaţional: rolul expertizei în elaborarea şi validarea instrumentelor de evaluare . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 216-220. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Metodologia evaluării calităţii vieţii în mediul educaţional: rolul expertizei în elaborarea şi validarea instrumentelor de evaluare

Pag. 216-220

Platon Carolina, Bolea Zinaida, Turchina Tatiana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 aprilie 2014


Rezumat

Articolul reflectă opinia autorilor cu privire la rolul expertizei în elaborarea şi validarea instrumentelor de evaluare. Sunt analizate criteriile de selectare a experţilor reflectate în literatura de specialitate. Sunt prezentate rezultatele abordării empirice privind definirea criteriilor de selecţie a experţilor pentru evaluarea calităţii vieţii în mediul educaţional în Republica Moldova.

The article reflects the author’s opinion about the role of the expertise in the elaboration and validation of the evaluation instruments. The criteria for the selection of experts that are reflected in the specialized literature have been analyzed. The results of an empiric approach regarding the identification of the criteria for selection of experts suitable for elaboration of the methodology of evaluation of the life quality in the educational environment of Moldova are presented.

Cuvinte-cheie
expertiză, criteriu, Selecţie