Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1559 83 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 16:13 |
SM ISO690:2012 CEMORTAN, Stela. Formarea premiselor citirii şi scrierii în scopul socializării copiilor de vârstă timpurie
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 77-84. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 77-84 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Una dintre problemele majore este de a pregăti copii pentru şcoală, inclusiv pregătirea pentru învăţarea citirii şi scrierii. Autorul descrie pe scurt experimentul pedagogic realizat în formarea premiselor citirii, abordând aspecte metodologice
pentru elaborarea materialelor didactice. |
||||||
Cuvinte-cheie pregătirea pentru şcoală, premisele citirii |
||||||
|