Formarea premiselor citirii şi scrierii în scopul socializării copiilor de vârstă timpurie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1559 83
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 16:13
SM ISO690:2012
CEMORTAN, Stela. Formarea premiselor citirii şi scrierii în scopul socializării copiilor de vârstă timpurie . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 77-84. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Formarea premiselor citirii şi scrierii în scopul socializării copiilor de vârstă timpurie

Pag. 77-84

Cemortan Stela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 15 aprilie 2014


Rezumat

Una dintre problemele majore este de a pregăti copii pentru şcoală, inclusiv pregătirea pentru învăţarea citirii şi scrierii. Autorul descrie pe scurt experimentul pedagogic realizat în formarea premiselor citirii, abordând aspecte metodologice pentru elaborarea materialelor didactice.

One of the major problems is to prepare children for school including preparation for the learning of reading and writing. The author briefly describes pedagogical experiment conducted in the formation of the main idea of reading, addressing methodological aspects to develop teaching materials.

Cuvinte-cheie
pregătirea pentru şcoală,

premisele citirii