Evaluarea competenţei de educaţie ecologică (componenta declarativă) în cadrul pregătirii iniţiale a cadrelor didactice pentru învăţământul preşcolar şi primar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
956 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-15 18:03
SM ISO690:2012
RUSULEAC, Tatiana. Evaluarea competenţei de educaţie ecologică (componenta declarativă) în cadrul pregătirii iniţiale a cadrelor didactice pentru învăţământul preşcolar şi primar . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 120-123. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Evaluarea competenţei de educaţie ecologică (componenta declarativă) în cadrul pregătirii iniţiale a cadrelor didactice pentru învăţământul preşcolar şi primar

Pag. 120-123

Rusuleac Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 15 aprilie 2014


Rezumat

În acest articol se prezintă unele rezultate ale studiului constatativ-experimental al formării competenţei de educaţie ecologică în procesul pregătirii cadrelor didactice pentru învăţământul preşcolar şi primar, realizat la finele anului de învăţământ 2011-2012 în Laboratorul Ştiinţific EcoEducaţie al UPS „Ion Creangă” din Chişinău. În atenţie s-a scos evaluarea componentei declarative a competenţei vizate. Sunt formulate concluzii referitoare la unele deficienţe în pregătirea iniţială a pedagogilor, se propun soluţii eficiente.

This article outlines some results of the experimental fact finding the study of competence formation in environmental education in the process of training teachers for preschool and primary school accomplished in the Scientific Laboratory EcoEducationat the UPS „Ion Creanga”, Chisinău, at the end of the study year 2011-2012. It emphasized the assessment of the declarative component of the above mentioned competence. It concludes some deficiencies in the initial training of the teachers and proposes efficient solutions.

Cuvinte-cheie
evaluare,

competenţă de educaţie ecologică, componenta declarativă a competenţei, pregătire iniţială a cadrelor didactice