The methodology of typography teaching in higher education
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
916 17
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-15 20:41
SM ISO690:2012
STOENESCU, Arina. The methodology of typography teaching in higher education. In: Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice, 2013, nr. 2(19), pp. 80-86. ISSN 1857-2251.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice
Numărul 2(19) / 2013 / ISSN 1857-2251

The methodology of typography teaching in higher education

Pag. 80-86

Stoenescu Arina
 
Necunoscută, Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 24 februarie 2014


Rezumat

The methodology of typography teaching is a relatively new area of graphic design teaching. Typography knowledge has been earlier integrated in the graphic design curricula as a smaller part, and it was not always well delimited within the discipline. The awareness of typography during the last decades has increased thanks to the evolution of the desktop publishing and the technologies specific to the design and the use of typography, in graphic design. What kind of steps must the methodology of typography teaching in higher education include so the awareness of and knowledge about type design and typography can generate better graphic design work..

Metodologia predării tipografiei (grafia şi designul literelor de tipar) este un domeniu relativ nou de predare în cadrul disciplinei de design grafic. Predarea cunoştinţelor de tipografie a fost integrată în trecut în programele educaţionale de design grafic ca o parte mai mică, şi nu întotdeauna bine definita din cadrul disciplinei. Gradul de conştientizare a rolului pe care îl joacă designul literelor şi tipografia a crescut în ultimele decenii datorită evoluţiei desktop publishing şi tehnologiilor specifice designului şi folosirii tipografiei în designul grafic. Ce fel de paşi trebuie să parcurgă metodologia de predare a tipografiei în învăţământul superior pentru o mai mare conştientizare a rolului pe care grafia si designul literei de tipar îl joaca in designul grafic şi pentru o mai buna calitate a acestuia.

Cuvinte-cheie
type design, typography teaching, fonts,

typography, graphic design