Atenţia ca proces de instruire a studentului-actor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
822 38
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-12 11:44
SM ISO690:2012
GAJU, Emil. Atenţia ca proces de instruire a studentului-actor. In: Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice, 2013, nr. 2(19), pp. 76-79. ISSN 1857-2251.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice
Numărul 2(19) / 2013 / ISSN 1857-2251

Atenţia ca proces de instruire a studentului-actor

Pag. 76-79

Gaju Emil
 
Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice
 
 
Disponibil în IBN: 21 februarie 2014


Rezumat

În acest articol este abordată una din temele principale, ce stau la baza predării disciplinei „Arta actorului“. E un mic ghid metodico-didactic pentru profesori şi studenţi la disciplina „Arta actorului“, anul I, ce prevede un şir de idei-exerciţii pentru fortificarea atenţiei şi concentrării. Iată câteva din ele, ce stau la baza lucrării: atenţia, ca procesualitate simultană a câtorva componente; fortificarea atenţiei; capacitatea extensivă a potenţialităţii scenice; concentrarea, ca element de bază al atenţiei; atenţia obişnuită şi cea distributivă; exerciţii diverse propuse la capitolul respectiv.

This article is considered one of the main themes, which form the basis of teaching the discipline ( acting art ). It’s a small didactic and methodological guide for teachers and students for studding „acting art“, and provides a range of ideas-exercises for strengthening attention and concentration. Here are a few of them that underlie the work: attention, as a simultaneous procedure of several components; strengthening attention; the ability of extensive scenic potentiality; the concentration, as the basic element of attention; ordinary and distributive attention; various exercises proposed for the respective subject.

Cuvinte-cheie
atenţia, memorie,

concentrarea, exerciţii diverse, psiho — trening.