Comunicarea multiculturală în afaceri: Bariere şi modalităţi de depăşire
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
915 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-04 16:44
SM ISO690:2012
EFROS, Elena. Comunicarea multiculturală în afaceri: Bariere şi modalităţi de depăşire . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2012, nr. 7(57), pp. 208-210. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 7(57) / 2012 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Comunicarea multiculturală în afaceri: Bariere şi modalităţi de depăşire

Pag. 208-210

Efros Elena
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 20 februarie 2014


Rezumat

Trăim într-o societate în plină dezvoltare, în care oamenii, pentru a deveni mai conştienţi, au nevoie de a cunoaşte diferenţele culturale, la care cu greu încearcă să se adapteze. Unele pieţe, atât în plan intern, cât şi internaţional, sunt cu adevărat în curs de dezvoltare, în timp ce altele sunt stabilite şi sofisticate. Un manager de succes găseşte de obicei modalităţi de a creşte profiturile prin extinderea cotei de piaţă. Managerii care s-au concentrat pe oportunităţile internaţionale, precum şi pe pieţele interne, au fost răsplătiţi din belşug.

We are living in a fast-developing society where people need to become more and more aware of cultural differences and try harder to adapt. Some markets, both domestically and internationally, are truly emerging, while others are established and sophisticated. The successful manager usually finds ways to increase profits by expanding market share. Managers who have focused on international opportunities as well as domestic markets have been richly rewarded.

Cuvinte-cheie
comunicare, afaceri, bariere