Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
915 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-04 16:44 |
SM ISO690:2012 EFROS, Elena. Comunicarea multiculturală în afaceri:
Bariere şi modalităţi de depăşire
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2012, nr. 7(57), pp. 208-210. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 7(57) / 2012 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
Pag. 208-210 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Trăim într-o societate în plină dezvoltare, în care oamenii, pentru a deveni mai conştienţi, au nevoie de a cunoaşte
diferenţele culturale, la care cu greu încearcă să se adapteze. Unele pieţe, atât în plan intern, cât şi internaţional, sunt cu
adevărat în curs de dezvoltare, în timp ce altele sunt stabilite şi sofisticate. Un manager de succes găseşte de obicei modalităţi de a creşte profiturile prin extinderea cotei de piaţă. Managerii
care s-au concentrat pe oportunităţile internaţionale, precum şi pe pieţele interne, au fost răsplătiţi din belşug. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, afaceri, bariere |
||||||
|