Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1329 80 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 21:50 |
SM ISO690:2012 STAN, Renata. Eficienţa utilizării tehnologiilor informaţionale şi comunicaţionale in procesul instructiv-educativ
. In: Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice, 2012, nr. 2(15), pp. 79-83. ISSN 1857-2251. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice | ||||||
Numărul 2(15) / 2012 / ISSN 1857-2251 | ||||||
|
||||||
Pag. 79-83 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol scoate în evidenţă avantajele şi limitele utilizării TIC în educaţie şi prezintă o analiză a eficienţei utilizării TIC în procesul educaţional. Astfel, computerul trebuie să fie folosit pentru a concentra dobândirea de cunoştinţe şi formare de abilităţi care să permită studenţilor să se adapteze la o societate în continuă evoluţie. Actorii procesului de învăţământ trebuie să fie pregătiţi să facă faţă schimbărilor şi inovaţiilor. Complexitatea crescută a elevilor, studenţilor şi mediilor de învăţare de astăzi sugerează necesitatea de a atinge un nou mod de activităţi educaţionale. |
||||||
Cuvinte-cheie TIC (tehnologii informaţionale şi omunicaţionale), calculator, proces instructiv-educativ, tehnologii moderne, internet. |
||||||
|