Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
945 51 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-18 21:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
001.895:338(478) (47) |
Metodologia generală. Metode științifice și tehnice de cercetare. Analiza și sinteza științifică (1149) |
Situație economică. Politică economică. Conducerea economiei. Planificarea economiei. Producție. Servicii. Prețuri (2946) |
SM ISO690:2012 DUCA, Daniela. Discursul inovaţional în mass-media şi literatura de specialitate. In: Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”, 2013, nr. 2(29), pp. 30-34. ISSN 1857-0461. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos” | ||||||
Numărul 2(29) / 2013 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687 | ||||||
|
||||||
CZU: 001.895:338(478) | ||||||
Pag. 30-34 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Bibliometrics have been increasingly
utilized for research and qualitative analysis of the
literature in the past decade. The current study on innovation
literature applied a number of bibliometric
techniques to analyze the supply and demand of the
literature in this area. This exercise lead to the identifi
cation of the main topics in the innovation literature:
innovation management, innovation technologies,
open innovation, crowdsourcing, user-driven innovation,
innovation and entrepreneurship and entrepreneurial
education, the latter being among the most
discussed in recent years. In mass-media the same
patterns can be noticed. Moreover, the demand for
these topics remained as great for the past decade. |
||||||
Cuvinte-cheie innovation, entrepreneurship, innovation management |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Duca, D.G.</creatorName> <affiliation>Institutul Naţional de Cercetări Economice al AŞM, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Discursul inovaţional în mass-media şi literatura de specialitate</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2013</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0461</relatedIdentifier> <subjects> <subject>innovation</subject> <subject>entrepreneurship</subject> <subject>innovation management</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>001.895:338(478)</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2013-08-01</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>Bibliometrics have been increasingly utilized for research and qualitative analysis of the literature in the past decade. The current study on innovation literature applied a number of bibliometric techniques to analyze the supply and demand of the literature in this area. This exercise lead to the identifi cation of the main topics in the innovation literature: innovation management, innovation technologies, open innovation, crowdsourcing, user-driven innovation, innovation and entrepreneurship and entrepreneurial education, the latter being among the most discussed in recent years. In mass-media the same patterns can be noticed. Moreover, the demand for these topics remained as great for the past decade.</description> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>În ultimii ani tehnicile bibliometrice sunt utilizate complementar cercetărilor şi analizelor calitative ale literaturii de specialitate. În studiul curent asupra literaturii inovaţionale au fost aplicate câteva dintre aceste tehnici pentru a analiza atât oferta cât şi cererea materialelor ştiinţifi ce la tema dată şi cele asociate ei. Acest exerciţiu a permis detectarea subiectelor principale în literatura inovaţională – managementul inovaţional, tehnologiile inovaţionale, open innovation, crowdsourcing, user-driven innovation, inovaţiile şi antreprenoriatul, inovaţiile corporative şi, printre cele mai recente, educaţia antreprenorială şi intraprenoriatul. În literatura populară se observă aceleaşi tendinţe, iar cererea pentru aceste teme a rămas la fel de înaltă în ultimii 10 ani.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>