Comerţul cooperatist la etapa actuală: Ameninţări şi oportunităţi de dezvoltare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1015 30
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-06 11:09
SM ISO690:2012
PITUŞCAN, Feodosie. Comerţul cooperatist la etapa actuală: Ameninţări şi oportunităţi de dezvoltare . In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova, 2012, nr. 11, pp. 443-448. ISSN 1857-1239.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldova
Numărul 11 / 2012 / ISSN 1857-1239

Comerţul cooperatist la etapa actuală: Ameninţări şi oportunităţi de dezvoltare

Pag. 443-448

Pituşcan Feodosie
 
Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 29 noiembrie 2013


Rezumat

Competition is an instrument of market relations, which is reflected especially in the domain of trade. Although the volume of sales in the country is growing, the trade in the Consumer Cooperative system is in deadlock. To meet the market’s requirements and in order to develop, there is a need to perform some actions of partners’ and customers’ loyalty. And to maintain the market position, the co-operative stores should move towards a new concept, the store- an entertainment center.

Cuvinte-cheie
Trade, consumer cooperatives,

cooperative system, cooperative enterprises, sales and leisure center