Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
917 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-13 01:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.92 (192) |
Economia internațională în general. Relații economice internaționale. Economie globală (437) |
SM ISO690:2012 DANILIUC, Aliona, MAXIMILIAN, Silvestru, GRIBINCEA, Alexandru. Strategia cooperării economice internaţionale: Aspecte metodologice
. In: Economie şi Sociologie, 2013, nr. 1, pp. 55-64. ISSN 1857-4130. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economie şi Sociologie | ||||||
Numărul 1 / 2013 / ISSN 1857-4130 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.92 | ||||||
Pag. 55-64 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul dat autorii descriu esenţa cooperării şi cele probleme strategice, care pot fi soluţionate pe plan internaţional doar prin cooperarea eforturilor. În acest context, autorii propun să înţelegem cooperare ca acţiunile câtorva companii, corporaţii dintr-o ţară sau din mai multe ţări care, prin activităţile sale, contribuie la realizarea unor scopuri de importanţă economică, ecologică, socială pentru o regiune, o ţară, mai multe ţări sau pentru întreagă umanitate. Cooperările, în asemenea cazuri, contribuie la realizarea şi a unor rezultate sinergetice, creează premize pentru fiecare participant pentru ca acesta să-şi desfăşoare activităţile după propriile criterii de optimizare.
Cooperările generează sisteme productive bazate pe principii şi tehnologii moderne, pot fi multiramurale, creează premize pentru creşterea cererii, soluţionarea unor probleme de tip marketing, creează un spaţiu confortabil pentru activităţile tuturor subiecţilor economici. |
||||||
Cuvinte-cheie cooperare, alianţe internaţionale, strategii promoţionale, tehnologii moderne |
||||||
|