Tehnologii didactice utilizate pentru însuşirea limbajului medical românesc la studenţii alolingvi
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
809 9
Ultima descărcare din IBN:
2022-10-24 15:29
SM ISO690:2012
PRUTEANU, Maria. Tehnologii didactice utilizate pentru însuşirea limbajului medical românesc la studenţii alolingvi . In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2009, nr. 1(10), pp. 27-32. ISSN 1857-1719.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”
Numărul 1(10) / 2009 / ISSN 1857-1719

Tehnologii didactice utilizate pentru însuşirea limbajului medical românesc la studenţii alolingvi

Pag. 27-32

Pruteanu Maria
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 17 decembrie 2013


Rezumat

Didactic Technologies Utilised for Medical – Romanian Language Assimilation for Foreign Students The didactic technology means professor’s approach while using the teaching principles in a practical – study process. This article is focused on some methods, didactic techniques, which can be used at the Romanian lesson as well as at other foreign lessons for studying the medical – pharmaceutical terminology.

Tehnologia didactică desemnează demersul întreprins de profesor în vederea aplicării principiilor învăţării într-o situaţie practică de instruire. În acest articol sunt abordate probleme ce vizează unele metode, tehnici/procedee didactice, care pot fi utilizate atât cadrul orelor de limba română, în procesul predării-învăţării terminologiei medico-farmaceutice la studenţii alolingvi, cât şi la însuşirea termenilor medicali în alte limbi străine.