Instruirea interactivă
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
841 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-13 11:21
SM ISO690:2012
ŢURCAN, Natalia, BUSUIOC, Aliona. Instruirea interactivă. In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2009, nr. 1(10), pp. 24-26. ISSN 1857-1719.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”
Numărul 1(10) / 2009 / ISSN 1857-1719

Instruirea interactivă

Pag. 24-26

Ţurcan Natalia, Busuioc Aliona
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 1 decembrie 2013


Rezumat

Interactive Study in the Process of Study This term ,,interactive’’ became a relevant indicator of a good education. The professor and students being like partners in the process of study tend to cooperation, in this way the educational – instructive approach reveals the functioning of pedagogical activity or of interactive study – objectives in the 21st century. There is always a cooperation between professor in fulfilling the educational – instructive approach, and students based on some reseach

Termenul interactiv a devenit un indicator relevant de calitate al oricărui demers educaţional. Profesorul şi studenţii fiind parteneri de învăţare tind spre cooperare în activitatea de învăţare, astfel actul instructiv–educativ relevă funcţionarea pedagogiei active sau a instruirii interactiv– obiective al secolului XXI. În realizarea procesului instructiv-educativ se va stabili o reciprocitate organizatorică între profesor şi student, desfăşurată conform unor criterii de formare a competenţei de cercetare.