Cadrul constructivist al performanțelor din perspectiva transcendentă al managementului conținuturilor didactice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
10 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:796/799 (2)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2657)
Divertisment. Jocuri. Sport (1723)
SM ISO690:2012
GRIMALSCHI, Teodor, NASTAS, Natalia, AUTOR, Nou. Cadrul constructivist al performanțelor din perspectiva transcendentă al managementului conținuturilor didactice. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 3, 15 februarie 2024, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Dapartamentul Sporturi de Lupte și Gimnastică al USEFS, 2024, Ediția 4, pp. 50-53. ISBN 978-9975-68-504-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern
Ediția 4, 2024
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern"
3, Chișinău, Moldova, 15 februarie 2024

Cadrul constructivist al performanțelor din perspectiva transcendentă al managementului conținuturilor didactice

CZU: 378.147:796/799

Pag. 50-53

Grimalschi Teodor, Nastas Natalia, Autor Nou
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 20 iunie 2024


Rezumat

In the macrodidactics of specialized higher education disciplines, a certain direction of curricular integration of the objectives’ contents in terms of transdisciplinarity has been outlined [3, p.27], which ensures the higher-level interpretation of the teaching-learning units. The mesostructure of different transmission style disciplines acts in a progressive way, with modernist thinking and knowledge transfer. During the transcendental changes and transformations, it leads to the transversality of specialized professional skills in the field, the discipline knowledge and the deep knowledge about the disciplines, the pedagogical teaching of the learning units in methodological, scientific aspects and of the transversality of the specific professional skills.

Cuvinte-cheie
transdisciplinary education, didactic contents, physical education and sport, management transcendence, progressive transmission style, modernist thinking, knowledge transfer, biopsychopedagogical skills