Influenţa stresului asupra procesului de învăţare la studenţi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
26 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-16 18:40
SM ISO690:2012
LUNGU, Viorelia, DARII, Ludmila. Influenţa stresului asupra procesului de învăţare la studenţi. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. 1, 8-10 decembrie 2011, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Editura UTM, 2011, Vol.1, pp. 180-182. ISBN 978-9975-45-208-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.1, 2011
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor"
1, Chișinău, Moldova, 8-10 decembrie 2011

Influenţa stresului asupra procesului de învăţare la studenţi


Pag. 180-182

Lungu Viorelia12, Darii Ludmila12
 
1 Universitatea Tehnică a Moldovei,
2 Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 3 iunie 2024


Rezumat

Pentru prea mulţi adolescenţi universitatea reprezintă un factor de stres emoţional ceea ce duce la apariţia dificultăţilor de învăţare, cu scăderea performanţelor şi creşterea absenteismului. Trebuie de luat în consideraţie faptul cǎ stresul psihic este cauzat doar de reacţiile noastre la acţiunea mediului înconjurǎtor: cantitatea stresului resimţit depinde doar de natura gîndurilor noastre! Micşorarea nivelul de stres poate fi realizat pentru un şir de tehnici propuse de profesionişti, astfel încât procesul de învăţare să fie mai uşor.

Cuvinte-cheie
stres, stres şcolar