Articolul precedent |
Articolul urmator |
33 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-16 18:40 |
SM ISO690:2012 LUNGU, Viorelia, DARII, Ludmila. Influenţa stresului asupra procesului de învăţare la studenţi. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. 1, 8-10 decembrie 2011, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Editura UTM, 2011, Vol.1, pp. 180-182. ISBN 978-9975-45-208-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor Vol.1, 2011 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor" 1, Chișinău, Moldova, 8-10 decembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 180-182 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pentru prea mulţi adolescenţi universitatea reprezintă un factor de stres emoţional ceea ce duce la apariţia dificultăţilor de învăţare, cu scăderea performanţelor şi creşterea absenteismului. Trebuie de luat în consideraţie faptul cǎ stresul psihic este cauzat doar de reacţiile noastre la acţiunea mediului înconjurǎtor: cantitatea stresului resimţit depinde doar de natura gîndurilor noastre! Micşorarea nivelul de stres poate fi realizat pentru un şir de tehnici propuse de profesionişti, astfel încât procesul de învăţare să fie mai uşor. |
||||||
Cuvinte-cheie stres, stres şcolar |
||||||
|