Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
![]() VÎȘCU, Irina. Metode interactive și active de predare-învățare ca un instrument pentru creșterea motivației la studenți . In: Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice, 16 decembrie 2022, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din C, 2022, pp. 88-95. ISBN 978-9975-88-104-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice 2022 | ||||||
Conferința "Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice" Cahul, Moldova, 16 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
Pag. 88-95 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul tratează problema creșterii activității cognitive a studenților din învățământul superior folosind metode active și interactive de predare ca una dintre problemele actuale. Cu aceasta ocazie se oferă o scurtă prezentare a fundamentelor teoretice ale problemei de cercetare și un mic studiu din punct de vedere practic. În special, articolul oferă o idee generală despre metodele active și interactive de învățare teoretică, dezvăluie principiile și obiectivele sale. Algoritmul de desfășurare a unei lecții active (interactive) este determinată metodic. Este dată caracteristica conținutului fiecărei etape a lecției. Dezvoltarea operațiilor mentale pe fiecare subiect al lecției, vizualizarea, combinarea ideilor etc. în procesul de dezvoltare, este prevăzut un sistem de sarcini intelectuale care contribuie la formarea abilităților de gândire critică și creativă. La raportarea noului material educațional al prelegerii, au fost studiate o serie de sarcini care contribuie la prelucrarea critică a informațiilor de către studenți. Nivelul de aplicare a metodelor interactive de predare în procesul de predare a studenților conform programelor educaționale, pedagogice din universități a fost, de asemenea, studiat empiric. În timpul studiului experimental, au fost utilizate metode de observare, conversație și interogare. În legătură cu rezultatele studiului, a fost elaborat un model de creștere a activității cognitive a studenților prin metode active (interactive) de predare-învățare, au fost date o serie de recomandări metodologice. |
||||||
Cuvinte-cheie învățare interactivă, învățare active, metode de predare active, activitate cognitivă, creativitate, interactive learning, active learning, active teaching methods, cognitive activity, creativity |
||||||
|