Temperamentul, aptitudinile școlare și relațiile cu ambianța – repere în evaluarea intereselor profesionale și ghidarea în carieră a adolescenților
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
62 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-20 12:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.048 (80)
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (258)
SM ISO690:2012
BULAT, Natalia. Temperamentul, aptitudinile școlare și relațiile cu ambianța – repere în evaluarea intereselor profesionale și ghidarea în carieră a adolescenților. In: Concepția rezultantei: importanța teoretică și practică, Ed. 1, 1-2 decembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”, 2024, Ediţia 1, pp. 137-141. ISBN 978-9975-46-884-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.01-02-12-2023.p137-141
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Concepția rezultantei: importanța teoretică și practică
Ediţia 1, 2024
Conferința "Concepția rezultantei: importanța teoretică și practică"
1, Chişinău, Moldova, 1-2 decembrie 2023

Temperamentul, aptitudinile școlare și relațiile cu ambianța – repere în evaluarea intereselor profesionale și ghidarea în carieră a adolescenților

DOI:https://doi.org/10.46727/c.01-02-12-2023.p137-141
CZU: 37.048

Pag. 137-141

Bulat Natalia
 
Liceul Teoretic „Mihai Eminescu”, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 mai 2024


Rezumat

In this article we analyzed the benchmarks in the assessment of professional interests and career guidance of adolescents. The temperamental, attitudinal aspect and the relationship with the environment of adolescents can serve as effective benchmarks in the evaluation of professional interests and their career guidance.

Cuvinte-cheie
career guidance, adolescent, professional interests, temperament, skills, relationships with the environment