Articolul precedent |
Articolul urmator |
62 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-20 12:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.048 (80) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (258) |
SM ISO690:2012 BULAT, Natalia. Temperamentul, aptitudinile școlare și relațiile cu ambianța – repere în evaluarea intereselor profesionale și ghidarea în carieră a adolescenților. In: Concepția rezultantei: importanța teoretică și practică, Ed. 1, 1-2 decembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”, 2024, Ediţia 1, pp. 137-141. ISBN 978-9975-46-884-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.01-02-12-2023.p137-141 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Concepția rezultantei: importanța teoretică și practică Ediţia 1, 2024 |
||||||
Conferința "Concepția rezultantei: importanța teoretică și practică" 1, Chişinău, Moldova, 1-2 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.01-02-12-2023.p137-141 | ||||||
CZU: 37.048 | ||||||
Pag. 137-141 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article we analyzed the benchmarks in the assessment of professional interests and career guidance of adolescents. The temperamental, attitudinal aspect and the relationship with the environment of adolescents can serve as effective benchmarks in the evaluation of professional interests and their career guidance. |
||||||
Cuvinte-cheie career guidance, adolescent, professional interests, temperament, skills, relationships with the environment |
||||||
|