Articolul precedent |
Articolul urmator |
82 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-04 17:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
81`246:316.42 (1) |
Lingvistică. Limbi (5165) |
Procese sociale. Dinamică socială (590) |
SM ISO690:2012 CHIRA, Oxana. Inklusion und Mehrsprachigkeit: Translanguaging in Schulen. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 329-333. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 7, 2024 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 81`246:316.42 | ||||||
Pag. 329-333 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Această contribuție oferă o imagine de ansamblu asupra diferitelor părți interesate lingvistice care se implică în subiectele incluziunii și multilingvismului, contribuind la o mai bună înțelegere și implementare a acestor probleme în instituțiile de învățământ și societate. Includerea limbii este un aspect crucial al eforturilor mai ample de incluziune socială și justiție, încurajând o societate diversă și incluzivă, în care toți indivizii sunt tratați în mod egal și respectați. |
||||||
Cuvinte-cheie formarea profesorilor, multilingvism, incluziune, interdisciplinaritate |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-202794</doi_batch_id> <timestamp>1718549910</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2024</year> </publication_date> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Inklusion und Mehrsprachigkeit: Translanguaging in Schulen</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Oxana</given_name> <surname>Chira</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2024</year> </publication_date> <pages> <first_page>329</first_page> <last_page>333</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>