Inklusion und Mehrsprachigkeit: Translanguaging in Schulen
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
82 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-04 17:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
81`246:316.42 (1)
Lingvistică. Limbi (5165)
Procese sociale. Dinamică socială (590)
SM ISO690:2012
CHIRA, Oxana. Inklusion und Mehrsprachigkeit: Translanguaging in Schulen. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 329-333.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 7, 2024
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023

Inklusion und Mehrsprachigkeit: Translanguaging in Schulen

CZU: 81`246:316.42

Pag. 329-333

Chira Oxana12
 
1 Staatliche Alecu-Russo-Universität Bălți,
2 Bergische Universität aus Wuppertal, Germania
 
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2024


Rezumat

Această contribuție oferă o imagine de ansamblu asupra diferitelor părți interesate lingvistice care se implică în subiectele incluziunii și multilingvismului, contribuind la o mai bună înțelegere și implementare a acestor probleme în instituțiile de învățământ și societate. Includerea limbii este un aspect crucial al eforturilor mai ample de incluziune socială și justiție, încurajând o societate diversă și incluzivă, în care toți indivizii sunt tratați în mod egal și respectați.

Cuvinte-cheie
formarea profesorilor, multilingvism, incluziune, interdisciplinaritate

Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-202794</doi_batch_id>
<timestamp>1718549910</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>[email protected]</email_address>
</depositor>
</head>
<body>
<collection>
<collection_metadata>
<full_title>Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii</full_title>
</collection_metadata>
<collection_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2024</year>
</publication_date>
</collection_issue>
<collection_article publication_type='full_text'><titles>
<title>Inklusion und Mehrsprachigkeit: Translanguaging in Schulen</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Oxana</given_name>
<surname>Chira</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2024</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>329</first_page>
<last_page>333</last_page>
</pages>
</collection_article>
</collection>
</body>
</doi_batch>