Cercetarea știinţifică în profesionalizarea cadrelor didactice: relevanţă, performanţă, excelenţă și valori
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
56 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-14 15:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01/.06 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033)
Probleme generale de didactică și metodică (9267)
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (14720)
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (20274)
SM ISO690:2012
VICOL, Nelu. Cercetarea știinţifică în profesionalizarea cadrelor didactice: relevanţă, performanţă, excelenţă și valori. In: Univers Pedagogic, 2024, nr. 1(81), pp. 5-22. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2024.1.01
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(81) / 2024 / ISSN 1811-5470

Cercetarea știinţifică în profesionalizarea cadrelor didactice: relevanţă, performanţă, excelenţă și valori

Scientific research in the professionalization of staff didactic: relevance, performance, excellence and values

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2024.1.01
CZU: 37.01/.06

Pag. 5-22

Vicol Nelu
 
Institutul de Cercetare, Inovare și Transfer Tehnologic, UPSC
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2024


Rezumat

Textul este conceptualizat în contextul politicilor strategice ale guvernului în domeniul educației. În acest sens a fost elaborat Programul de Stat 2020-2023 în domeniul de cercetare și de inovare a anumitor priorități ale statului. Autorul, în comun cu membrii echipei de cercetători, au desfășurat activitatea științifico-metodologică și praxiologică în cadrul Proiectului „Fundamentarea paradigmei de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale”, axat pe Prioritatea a patra strategică „Provocări societale”. Or, textul articolului relevă relevanța, performanța, excelența și valorile rezultatelor cercetărilor științifice obținute în cadrul proiectului în perioada 2020-2023.

The text is conceptualized in the context of the government’s strategic policies in the field of education. In this sense, the State Program 2020-2023 was developed in the field of research and innovation of certain state priorities. The author, together with the members of the research team, carried out the scientific-methodological and praxiological activity within the Project „Foundation of the professionalization paradigm of teachers in the context of societal challenges”, focused on the fourth strategic priority „Societal challenges”. However, the text of the article reveals the relevance, performance, excellence and values of the scientific research results obtained within the project in the period 2020-2023.

Cuvinte-cheie
cercetare ştiinţifică, formare profesională, cadru didactic, paradigmă, relevanță, performanţă, excelență ale rezultatelor,

scientific research, professional training, teaching staff, paradigm, relevance, performance, excellence of results