Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
74 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-28 09:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01/.06 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4054) |
Probleme generale de didactică și metodică (9311) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (14789) |
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (20369) |
SM ISO690:2012 VICOL, Nelu. Cercetarea știinţifică în profesionalizarea cadrelor didactice: relevanţă, performanţă, excelenţă și valori. In: Univers Pedagogic, 2024, nr. 1(81), pp. 5-22. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2024.1.01 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 1(81) / 2024 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2024.1.01 | |||||||
CZU: 37.01/.06 | |||||||
Pag. 5-22 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Textul este conceptualizat în contextul politicilor strategice ale guvernului în domeniul educației. În acest sens a fost elaborat Programul de Stat 2020-2023 în domeniul de cercetare și de inovare a anumitor priorități ale statului. Autorul, în comun cu membrii echipei de cercetători, au desfășurat activitatea științifico-metodologică și praxiologică în cadrul Proiectului „Fundamentarea paradigmei de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale”, axat pe Prioritatea a patra strategică „Provocări societale”. Or, textul articolului relevă relevanța, performanța, excelența și valorile rezultatelor cercetărilor științifice obținute în cadrul proiectului în perioada 2020-2023. |
|||||||
Cuvinte-cheie cercetare ştiinţifică, formare profesională, cadru didactic, paradigmă, relevanță, performanţă, excelență ale rezultatelor, scientific research, professional training, teaching staff, paradigm, relevance, performance, excellence of results |
|||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Vicol, N.H.</dc:creator> <dc:date>2024-04-24</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Textul este conceptualizat în contextul politicilor strategice ale guvernului în domeniul educației. În acest sens a fost elaborat Programul de Stat 2020-2023 în domeniul de cercetare și de inovare a anumitor priorități ale statului. Autorul, în comun cu membrii echipei de cercetători, au desfășurat activitatea științifico-metodologică și praxiologică în cadrul Proiectului „Fundamentarea paradigmei de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale”, axat pe Prioritatea a patra strategică „Provocări societale”. Or, textul articolului relevă relevanța, performanța, excelența și valorile rezultatelor cercetărilor științifice obținute în cadrul proiectului în perioada 2020-2023.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The text is conceptualized in the context of the government’s strategic policies in the field of education. In this sense, the State Program 2020-2023 was developed in the field of research and innovation of certain state priorities. The author, together with the members of the research team, carried out the scientific-methodological and praxiological activity within the Project „Foundation of the professionalization paradigm of teachers in the context of societal challenges”, focused on the fourth strategic priority „Societal challenges”. However, the text of the article reveals the relevance, performance, excellence and values of the scientific research results obtained within the project in the period 2020-2023.</p></dc:description> <dc:identifier>10.52387/1811-5470.2024.1.01</dc:identifier> <dc:source>Univers Pedagogic 81 (1) 5-22</dc:source> <dc:subject>cercetare ştiinţifică</dc:subject> <dc:subject>formare profesională</dc:subject> <dc:subject>cadru didactic</dc:subject> <dc:subject>paradigmă</dc:subject> <dc:subject>relevanță</dc:subject> <dc:subject>performanţă</dc:subject> <dc:subject>excelență ale rezultatelor</dc:subject> <dc:subject>scientific research</dc:subject> <dc:subject>professional training</dc:subject> <dc:subject>teaching staff</dc:subject> <dc:subject>paradigm</dc:subject> <dc:subject>relevance</dc:subject> <dc:subject>performance</dc:subject> <dc:subject>excellence of results</dc:subject> <dc:title>Cercetarea știinţifică în profesionalizarea cadrelor didactice: relevanţă, performanţă, excelenţă și valori</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>