Articolul precedent |
Articolul urmator |
80 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-14 18:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7:616.89-008.43 (1) |
Psihologie (3514) |
Psihiatrie. Psihiatrie patologică. Psihopathologie. Frenopatii. Psihoze. Anomalii mintale. Stări morbide mintale. Tulburări de comportament şi emoţionale (292) |
SM ISO690:2012 PERETEATCU, Maria. Strategii de ameliorare a tulburărilor hiperchinetice la preșcolari. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 263-273. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 7, 2024 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.7:616.89-008.43 | ||||||
Pag. 263-273 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article presents general information about Attention Deficit Hyperkinetic Syndrome or Attention Deficit Hyperactivity Disorder (AD/HD). We have generalized and selected the most common AD/HD symptoms in preschoolers for the three separate domains: attention deficit, hyperactivity and impulsivity. We also revealed in detail the strategies to improve hyperkinetic disorders in preschoolers. |
||||||
Cuvinte-cheie attention deficit, improvement strategies, hyperkinetic disorders, children with special educational requirements. |
||||||
|