Strategii de ameliorare a tulburărilor hiperchinetice la preșcolari
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
85 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-14 18:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.7:616.89-008.43 (1)
Psihologie (3516)
Psihiatrie. Psihiatrie patologică. Psihopathologie. Frenopatii. Psihoze. Anomalii mintale. Stări morbide mintale. Tulburări de comportament şi emoţionale (292)
SM ISO690:2012
PERETEATCU, Maria. Strategii de ameliorare a tulburărilor hiperchinetice la preșcolari. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 263-273.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 7, 2024
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023

Strategii de ameliorare a tulburărilor hiperchinetice la preșcolari

CZU: 159.922.7:616.89-008.43

Pag. 263-273

Pereteatcu Maria
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2024


Rezumat

The article presents general information about Attention Deficit Hyperkinetic Syndrome or Attention Deficit Hyperactivity Disorder (AD/HD). We have generalized and selected the most common AD/HD symptoms in preschoolers for the three separate domains: attention deficit, hyperactivity and impulsivity. We also revealed in detail the strategies to improve hyperkinetic disorders in preschoolers.

Cuvinte-cheie
attention deficit, improvement strategies, hyperkinetic disorders, children with special educational requirements.

Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-202778</doi_batch_id>
<timestamp>1719653771</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>[email protected]</email_address>
</depositor>
</head>
<body>
<collection>
<collection_metadata>
<full_title>Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii</full_title>
</collection_metadata>
<collection_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2024</year>
</publication_date>
</collection_issue>
<collection_article publication_type='full_text'><titles>
<title>Strategii de ameliorare a tulburărilor hiperchinetice la preșcolari</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Maria</given_name>
<surname>Pereteatcu</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2024</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>263</first_page>
<last_page>273</last_page>
</pages>
</collection_article>
</collection>
</body>
</doi_batch>