Articolul precedent |
Articolul urmator |
145 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-24 12:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004.738.5:316.613:659.1 (1) |
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (535) |
Psihologie socială (1002) |
Publicitate. Reclamă (176) |
SM ISO690:2012 SAJIN, Vlada. Importanța rețelelor de socializare asupra brandului personal. In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători , Ed. 20, 7-8 aprilie 2023, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: "Print-Caro" SRL, 2023, Ediţia 21, Vol.1, pp. 210-211. ISBN 978-9975-180-04-7. DOI: https://doi.org/10.53486/sstc.v1.47 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători Ediţia 21, Vol.1, 2023 |
||||||
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători" 20, Chişinău, Moldova, 7-8 aprilie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.53486/sstc.v1.47 | ||||||
CZU: 004.738.5:316.613:659.1 | ||||||
JEL: M31, M37, M39 | ||||||
Pag. 210-211 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Social media has become an integral part of our lives, and its impact on personal branding is still evident these days. They represent a union through which you can develop and manage your personal image, but also build a community or promote your ideas and projects. |
||||||
Cuvinte-cheie social media, online sales, businesses, Customers, positive and negative aspects, personal branding |
||||||
|