Importanța rețelelor de socializare asupra brandului personal
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
145 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-24 12:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004.738.5:316.613:659.1 (1)
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (535)
Psihologie socială (1002)
Publicitate. Reclamă (176)
SM ISO690:2012
SAJIN, Vlada. Importanța rețelelor de socializare asupra brandului personal. In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători , Ed. 20, 7-8 aprilie 2023, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: "Print-Caro" SRL, 2023, Ediţia 21, Vol.1, pp. 210-211. ISBN 978-9975-180-04-7. DOI: https://doi.org/10.53486/sstc.v1.47
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători
Ediţia 21, Vol.1, 2023
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători"
20, Chişinău, Moldova, 7-8 aprilie 2023

Importanța rețelelor de socializare asupra brandului personal

The importance of social media on personal branding

DOI:https://doi.org/10.53486/sstc.v1.47
CZU: 004.738.5:316.613:659.1
JEL: M31, M37, M39

Pag. 210-211

Sajin Vlada
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 13 martie 2024


Rezumat

Social media has become an integral part of our lives, and its impact on personal branding is still evident these days. They represent a union through which you can develop and manage your personal image, but also build a community or promote your ideas and projects.

Cuvinte-cheie
social media, online sales, businesses, Customers, positive and negative aspects, personal branding