Aspecte particulare ale politicii de personal în servicii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
71 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 21:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.962:338.46 (1)
Tipuri de management (317)
Producție și servicii în funcție de sectoarele economice (1512)
SM ISO690:2012
DARIE, Tatiana, APRODU, Cătălina. Aspecte particulare ale politicii de personal în servicii. In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători , Ed. 20, 7-8 aprilie 2023, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: "Print-Caro" SRL, 2023, Ediţia 21, Vol.1, pp. 174-177. ISBN 978-9975-180-04-7. DOI: https://doi.org/10.53486/sstc.v1.38
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători
Ediţia 21, Vol.1, 2023
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători"
20, Chişinău, Moldova, 7-8 aprilie 2023

Aspecte particulare ale politicii de personal în servicii

Particular aspects of staff policy in the services

DOI:https://doi.org/10.53486/sstc.v1.38
CZU: 005.962:338.46
JEL: M1, M50, M51, M52

Pag. 174-177

Darie Tatiana, Aprodu Cătălina
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 13 martie 2024


Rezumat

The personnel are the main component in the marketing of services. Companies that provide services must pay special attention to personnel policy. The quality of the services provided depends on the performance, qualification and motivation of the staff. The personnel policy of the service company should contain policies and procedures that provide support for employees.

Cuvinte-cheie
personnel policy, services, motivation, Staff, management, human resource