Articolul precedent |
Articolul urmator |
71 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 21:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.962:338.46 (1) |
Tipuri de management (317) |
Producție și servicii în funcție de sectoarele economice (1512) |
SM ISO690:2012 DARIE, Tatiana, APRODU, Cătălina. Aspecte particulare ale politicii de personal în servicii. In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători , Ed. 20, 7-8 aprilie 2023, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: "Print-Caro" SRL, 2023, Ediţia 21, Vol.1, pp. 174-177. ISBN 978-9975-180-04-7. DOI: https://doi.org/10.53486/sstc.v1.38 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători Ediţia 21, Vol.1, 2023 |
||||||
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători" 20, Chişinău, Moldova, 7-8 aprilie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.53486/sstc.v1.38 | ||||||
CZU: 005.962:338.46 | ||||||
JEL: M1, M50, M51, M52 | ||||||
Pag. 174-177 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The personnel are the main component in the marketing of services. Companies that provide services must pay special attention to personnel policy. The quality of the services provided depends on the performance, qualification and motivation of the staff. The personnel policy of the service company should contain policies and procedures that provide support for employees. |
||||||
Cuvinte-cheie personnel policy, services, motivation, Staff, management, human resource |
||||||
|