Educația STE(A)M – universalism și relativism cultural – percepții între știință și tehnologiile applicate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
91 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 14:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.025 (77)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
SM ISO690:2012
COROPCEANU, Eduard, CAZACIOC, Nadejda, ȘEREMET, Ileana Simona. Educația STE(A)M – universalism și relativism cultural – percepții între știință și tehnologiile applicate. In: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale, 23 iunie 2023, Chişinău. Chişinău: 2023, pp. 205-210. ISBN 978-9975-46-859-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățarea școlară în contextul provocărilor societale 2023
Simpozionul "Învățarea școlară în contextul provocărilor societale"
Chişinău, Moldova, 23 iunie 2023

Educația STE(A)M – universalism și relativism cultural – percepții între știință și tehnologiile applicate

CZU: 37.025

Pag. 205-210

Coropceanu Eduard, Cazacioc Nadejda, Șeremet Ileana Simona
 
Institutul de Cercetare, Inovare și Transfer Tehnologic, UPSC
 
 
Disponibil în IBN: 17 februarie 2024


Rezumat

Promovarea viitoarelor schimbări tehnologice, precum și managementul oportunităților și riscurilor asociate inovațiilor, includ și elementul narativ despre evoluțiile culturale emergente, având în vedere influența tehnologică în sistemul educațional prin aplicarea instrumentelor inovatoare. Educația în știință, tehnologie, inginerie, artă și matematică (STE(A)M) este crucială deoarece ne oferă o perspectivă unică asupra noilor descoperiri științifice, metodologii ale educației STE(A)M, dar și relația dintre înțelegerea culturală, știință și tehnologie într-un context multidisciplinar.

The promotion of future technological changes as well as the management of opportunities and risks associated with innovations, also include the narrative element about emerging cultural developments, considering the technological influence in the educational system through the application of innovative tools. Science, technology, engineering, art and mathematics (STE(A)M) education is crucial because it gives us a unique perspective on new scientific discoveries, methodologies of STE(A)M education, but also the relationship between cultural understanding, science and technology in a multidisciplinary context.

Cuvinte-cheie
ştiinţă, tehnologie, STE(A)M, inovaţie,

science, technology, STE(A)M, innovation