Articolul precedent |
Articolul urmator |
91 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 14:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.025 (77) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
SM ISO690:2012 COROPCEANU, Eduard, CAZACIOC, Nadejda, ȘEREMET, Ileana Simona. Educația STE(A)M – universalism și relativism cultural – percepții între știință și tehnologiile applicate. In: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale, 23 iunie 2023, Chişinău. Chişinău: 2023, pp. 205-210. ISBN 978-9975-46-859-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățarea școlară în contextul provocărilor societale 2023 | ||||||
Simpozionul "Învățarea școlară în contextul provocărilor societale" Chişinău, Moldova, 23 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.025 | ||||||
Pag. 205-210 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Promovarea viitoarelor schimbări tehnologice, precum și managementul oportunităților și riscurilor asociate inovațiilor, includ și elementul narativ despre evoluțiile culturale emergente, având în vedere influența tehnologică în sistemul educațional prin aplicarea instrumentelor inovatoare. Educația în știință, tehnologie, inginerie, artă și matematică (STE(A)M) este crucială deoarece ne oferă o perspectivă unică asupra noilor descoperiri științifice, metodologii ale educației STE(A)M, dar și relația dintre înțelegerea culturală, știință și tehnologie într-un context multidisciplinar. |
||||||
Cuvinte-cheie ştiinţă, tehnologie, STE(A)M, inovaţie, science, technology, STE(A)M, innovation |
||||||
|