Model al dezvoltării autoreglării academice pe dimensiunea strategică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
842 42
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 16:48
SM ISO690:2012
FOCŞA-SEMIONOV, Svetlana. Model al dezvoltării autoreglării academice pe dimensiunea strategică . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2011, nr. 5(45), pp. 93-102. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(45) / 2011 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Model al dezvoltării autoreglării academice pe dimensiunea strategică

Pag. 93-102

Focşa-Semionov Svetlana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

On présente le concept d’une application éducative centrée sur le développement de l'autorégulation académique des étudiants par une discipline curriculaire, qui a comme principe organisateur l’apprentissage autoréglé. Le cours vise l’enseignement – apprentissage d’un répertoire complexe de stratégies d’étude et d’éducation en tant que source et finalité de l'autorégulation académique