Articolul precedent |
Articolul urmator |
74 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 15:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
657:378.147.111(478) (1) |
Contabilitate (940) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 LAZARI, Liliana. Contribuția activității individuale a studentului în formarea sa profesională. In: Învățământul superior contabil: provocări și soluții, Ed. Ediția 2-a, 17 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2023, Ediția 2-a, pp. 50-52. DOI: https://doi.org/10.53486/isc2023.17 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior contabil: provocări și soluții Ediția 2-a, 2023 |
||||||
Colocviul "Învățământul superior contabil: provocări și soluții" Ediția 2-a, Chişinău, Moldova, 17 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.53486/isc2023.17 | ||||||
CZU: 657:378.147.111(478) | ||||||
JEL: M40, M41, A22, A23 | ||||||
Pag. 50-52 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The research presents the importance of the student's individual activity in university professional training. The provided ratio between direct contact and individual study was examined and presented for the training field Accounting, Bachelor's and Master's cycle within the Academy of Economic Studies of Moldova. The following scientific research methods are used in the study: analysis of the legal framework governing the study, synthesis of information, analysis and comparison to identify distinctive features, deduction of challenges related to conducting the individual study. |
||||||
Cuvinte-cheie activitate individuală, formare profesională, student |
||||||
|