Relevanța formării profesionale continuă în cariera didactică a cadrelor din învățământul economic superior
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
95 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-15 18:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.046.4:33(478+498) (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
Economie. Științe economice (9400)
SM ISO690:2012
MIHAILĂ, Svetlana, BĂDICU, Galina, GROSU, Veronica. Relevanța formării profesionale continuă în cariera didactică a cadrelor din învățământul economic superior. In: Învățământul superior contabil: provocări și soluții, Ed. Ediția 2-a, 17 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2023, Ediția 2-a, pp. 14-16. DOI: https://doi.org/10.53486/isc2023.04
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățământul superior contabil: provocări și soluții
Ediția 2-a, 2023
Colocviul "Învățământul superior contabil: provocări și soluții"
Ediția 2-a, Chişinău, Moldova, 17 noiembrie 2023

Relevanța formării profesionale continuă în cariera didactică a cadrelor din învățământul economic superior

The relevance of continuing professional development in the teaching career of higher economic education staff

DOI:https://doi.org/10.53486/isc2023.04
CZU: 378.046.4:33(478+498)
JEL: I22

Pag. 14-16

Mihailă Svetlana1, Bădicu Galina1, Grosu Veronica2
 
1 Academia de Studii Economice din Moldova,
2 Universitatea „Ştefan cel Mare”, Suceava
 
 
Disponibil în IBN: 12 februarie 2024


Rezumat

Articolul se referă la conceptul de formare profesională continuă, abordat ca oportunitate importantă pentru dezvoltarea profesională a cadrelor didactice din învățământul superior, pentru îmbunătăţirea activităţii procesului didactic şi pentru o mai bună funcţionare a şcolii academice. În acest scop, am efectuat o cercetare pe bază de chestionar în vederea determninării gradului de relevanță a formării profesionale continuă în cariera cadrelor didactice din învățământul superior cu profil economic atât din Republica Moldova, cât și din România.

Cuvinte-cheie
formare profesională continuiă, învăţământ superior, relevanță, cadre didactice