Articolul precedent |
Articolul urmator |
95 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-24 13:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.955:001:37.025 (1) |
Psihologie (3398) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1392) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
SM ISO690:2012 SANDULEAC, Sergiu. Securizarea psihologică a elevilor prin exercitarea modelării versus formării gândirii științifice . In: Securitatea psihologică la copii în perioadă de criză, 22 iunie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 109-113. ISBN 978-9975-46-824-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Securitatea psihologică la copii în perioadă de criză 2023 | ||||||
Conferința "Securitatea psihologică la copii în perioadă de criză" Chişinău, Moldova, 22 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.955:001:37.025 | ||||||
Pag. 109-113 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol descrie posibilitatea integrării gândirii științifice în sistemul de formare al elevului prin modelarea gândirii științifice ce ar permite din punct de vedere al securității psihologice o mai bună consolidare a rezistenței față de factorii de amenințare din exterior prin orientarea spre un mediu sigur care ar încuraja exprimarea ideilor și dezvoltarea abilităților de ceretare. Importanța securității psihologice în mediul educațional este în creștere, având un impact semnificativ asupra sănătății mentale și capacității de gestionare a provocărilor moderne. Gândirea științifică poate contribui semnificativ la securitatea psihologică a elevilor prin dezvoltarea abilităților critice, gestionarea stresului și promovarea relațiilor sănătoase. Integrarea gândirii științifice în educație poate să încurajeze curiozitatea, reziliența și abordarea colaborativă a problemelor. Modelarea gândirii științifice prin educație STREAM (Science, Technology, Robotics, Engineering, Arts, Mathematics) și strategii pedagogice poate consolida competențele cognitive și emoționale ale elevilor. Asigurarea securității psihologice poate fi realizată atât la nivel organizațional, cât și profesional și personal, implicând participanții ca subiecte și obiecte ale securității. |
||||||
Cuvinte-cheie gândire ştiinţifică, securitate psihologică, elevi, STREAM, modelare, formare, scientific thinking, psychological security, students, stream, modeling, training |
||||||
|