The power of marketing in the development of services vs. creativity
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
54 0
SM ISO690:2012
STANCIU, Loredana. The power of marketing in the development of services vs. creativity. In: Provocările și oportunitățile în bibliotecile din învățământ în contextul noilor realități: Symposia investigatio bibliotheca, Ed. 13, 20 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: ULIM, 2021, Ediția 13, pp. 39-40.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Provocările și oportunitățile în bibliotecile din învățământ în contextul noilor realități
Ediția 13, 2021
Conferința "Provocările și oportunitățile în bibliotecile din învățământ în contextul noilor realități"
13, Chişinău, Moldova, 20 octombrie 2021

The power of marketing in the development of services vs. creativity


Pag. 39-40

Stanciu Loredana
 
Biblioteca Judeteana ”N.Iorga”, Prahova
 
 
Disponibil în IBN: 22 ianuarie 2024


Rezumat

What would it be like for students and teachers to know that the library is the place where they discover their perspective on life, where they can immerse themselves in pure information such as ... in a blue ocean. Is this the value in their eyes? Working with this in mind, the challenges of libraries are multiple and require complex approaches and answers. By presenting the concepts and working methods used in two externally funded projects, the process of developing services in a library is shown. The conditions for developing services in a library, an analysis of users' needs in relation to the needs of librarians, as well as how to solve problems are set out.

Cuvinte-cheie
libraries, marketing, design thinking, prototype, projects, services, process planning