Articolul precedent |
Articolul urmator |
54 0 |
SM ISO690:2012 STANCIU, Loredana. The power of marketing in the development of services vs. creativity. In: Provocările și oportunitățile în bibliotecile din învățământ în contextul noilor realități: Symposia investigatio bibliotheca, Ed. 13, 20 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: ULIM, 2021, Ediția 13, pp. 39-40. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Provocările și oportunitățile în bibliotecile din învățământ în contextul noilor realități Ediția 13, 2021 |
||||||
Conferința "Provocările și oportunitățile în bibliotecile din învățământ în contextul noilor realități" 13, Chişinău, Moldova, 20 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 39-40 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
What would it be like for students and teachers to know that the library is the place where they discover their perspective on life, where they can immerse themselves in pure information such as ... in a blue ocean. Is this the value in their eyes? Working with this in mind, the challenges of libraries are multiple and require complex approaches and answers. By presenting the concepts and working methods used in two externally funded projects, the process of developing services in a library is shown. The conditions for developing services in a library, an analysis of users' needs in relation to the needs of librarians, as well as how to solve problems are set out. |
||||||
Cuvinte-cheie libraries, marketing, design thinking, prototype, projects, services, process planning |
||||||
|