Puterea marketingului în dezvoltarea serviciilor vs. Creativitatea
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
48 0
SM ISO690:2012
STANCIU, Loredana. Puterea marketingului în dezvoltarea serviciilor vs. Creativitatea. In: Provocările și oportunitățile în bibliotecile din învățământ în contextul noilor realități: Symposia investigatio bibliotheca, Ed. 13, 20 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: ULIM, 2021, Ediția 13, p. 39.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Provocările și oportunitățile în bibliotecile din învățământ în contextul noilor realități
Ediția 13, 2021
Conferința "Provocările și oportunitățile în bibliotecile din învățământ în contextul noilor realități"
13, Chişinău, Moldova, 20 octombrie 2021

Puterea marketingului în dezvoltarea serviciilor vs. Creativitatea


Pag. 39-39

Stanciu Loredana
 
Biblioteca Judeteana ”N.Iorga”, Prahova
 
 
Disponibil în IBN: 22 ianuarie 2024


Rezumat

Cum ar fi ca elevii și profesorii să știe că biblioteca este locul unde își descoperă perspectiva asupra vieții, unde se pot cufunda în informații curate precum... într-un ocean albastru. Aceasta este valoarea în ochii lor? Lucrând cu acest gând provocările bibliotecarilor sunt multiple și necesită abordări și răspunsuri complexe. Prin prezentarea conceptelor și metodelor de lucru utilizate în cadrul a două proiecte cu finanțare externă se arată procesul de dezvoltare a serviciilor într-o bibliotecă. Sunt expuse condițiile de dezvoltare a serviciilor într-o bibliotecă, o analiză a nevoilor utilizatorilor raportate la nevoile bibliotecarilor, precum și modul de rezolvare a problemelor.

Cuvinte-cheie
biblioteci, marketing, design thinking, prototip, proiecte, servicii, planificarea procesului