Articolul precedent |
Articolul urmator |
48 0 |
SM ISO690:2012 STANCIU, Loredana. Puterea marketingului în dezvoltarea serviciilor vs. Creativitatea. In: Provocările și oportunitățile în bibliotecile din învățământ în contextul noilor realități: Symposia investigatio bibliotheca, Ed. 13, 20 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: ULIM, 2021, Ediția 13, p. 39. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Provocările și oportunitățile în bibliotecile din învățământ în contextul noilor realități Ediția 13, 2021 |
||||||
Conferința "Provocările și oportunitățile în bibliotecile din învățământ în contextul noilor realități" 13, Chişinău, Moldova, 20 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 39-39 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cum ar fi ca elevii și profesorii să știe că biblioteca este locul unde își descoperă perspectiva asupra vieții, unde se pot cufunda în informații curate precum... într-un ocean albastru. Aceasta este valoarea în ochii lor? Lucrând cu acest gând provocările bibliotecarilor sunt multiple și necesită abordări și răspunsuri complexe. Prin prezentarea conceptelor și metodelor de lucru utilizate în cadrul a două proiecte cu finanțare externă se arată procesul de dezvoltare a serviciilor într-o bibliotecă. Sunt expuse condițiile de dezvoltare a serviciilor într-o bibliotecă, o analiză a nevoilor utilizatorilor raportate la nevoile bibliotecarilor, precum și modul de rezolvare a problemelor. |
||||||
Cuvinte-cheie biblioteci, marketing, design thinking, prototip, proiecte, servicii, planificarea procesului |
||||||
|