Articolul precedent |
Articolul urmator |
114 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 01:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.126.091 (3) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2669) |
SM ISO690:2012 MELNIC, Natalia. Echilibru între profesionalizare și factorul timp. In: Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic, 17 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 163-167. ISBN 978-9975-46-822-0. DOI: https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p163-167 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic 2023 | ||||||
Conferința "Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic" Chişinău, Moldova, 17 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p163-167 | ||||||
CZU: 378.126.091 | ||||||
Pag. 163-167 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Reformele educative influențează construcția identității profesionale a cadrelor didactice și relațiile lor cu ceilalți factori pedagogici și sociali. Însă în ce mod se produce atare influență? Pornind de la evoluțiile recente ale reformelor convergente și ale competențelor așteptate de politica educativă, este necesar să punctăm și anumite dificultăți de adaptare la schimbare, la mediul social, cultural și politic, la raportul cu cunoștințele ce trebuie asimilate și la gestiunea clasei. Activitatea cadrului didactic se află în permanentă tensiune datorită necesității de a regla și de a raționaliza reușita elevilor într-o societate în care școala nu mai este un „sanctuar al cunoașterii”, dar care cere mult mai mult de la cadrele didactice. [2] |
||||||
Cuvinte-cheie cadru didactic, paradigma de profesionalizare, factorul timp, teacher, professionalization paradigm, time factor |
||||||
|