Articolul precedent |
Articolul urmator |
92 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.5.016:94(=135.1+100)+77 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Istoria generală (3880) |
Istoria Americii de Nord. Americii Centrale (5922) |
SM ISO690:2012 BOLDUMA, Viorel. Sugestii de utilizare a fotografiei ca sursă istorică vizuală la lecțiile de istorie. In: Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic, 17 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 92-100. ISBN 978-9975-46-822-0. DOI: https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p92-100 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic 2023 | ||||||
Conferința "Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic" Chişinău, Moldova, 17 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p92-100 | ||||||
CZU: 373.5.016:94(=135.1+100)+77 | ||||||
Pag. 92-100 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
O competență specifică disciplinei Istoria românilor și universală pentru ciclul gimnazial și liceal, este Cunoașterea și interpretarea izvoarelor istorice. Prin urmare, în acest articol este analizată fotografia ca sursă istorică vizuală, precum și modul în care putem folosi fotografia în lecțiile de istorie, în procesul de predare-învățare-evaluare. Sursele vizuale au un rol important în înțelegerea și cunoașterea faptelor istorice, dezvoltând astfel imaginația și gândirea critică a elevului. |
||||||
Cuvinte-cheie izvoare istorice, curriculum, istorie românească și universală, fotografie, student, historical sources, curriculum, Romanian and universal history, photography, student |
||||||
|