Modelul tehnologic al învăţării prin cooperare a limbii engleze la treapta învăţământului primar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
784 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-16 20:34
SM ISO690:2012
DUMITRU, Carolina, CUZNEŢOV, Larisa. Modelul tehnologic al învăţării prin cooperare a limbii engleze la treapta învăţământului primar . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2010, nr. 9(39), pp. 185-191. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(39) / 2010 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Modelul tehnologic al învăţării prin cooperare a limbii engleze la treapta învăţământului primar

Pag. 185-191

Dumitru Carolina, Cuzneţov Larisa
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

Cooperative learning is an interactive teaching approach where pupils work in small groups to complete a task; communication between pupils is direct and based on cooperative principles. In this article we introduce a new technological model of cooperative learning which can be used in teaching English to primary school children. We also present a lesson project where the technological model of cooperative learning has been applied.