Cамообразование педагога – одно из направлений развития профессиональных компетенций
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
618 1
Ultima descărcare din IBN:
2020-10-05 10:12
SM ISO690:2012
ДАРИЙ, Л.. Cамообразование педагога – одно из направлений развития профессиональных компетенций . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2010, nr. 9(39), pp. 129-136. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(39) / 2010 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Cамообразование педагога – одно из направлений развития профессиональных компетенций

Pag. 129-136

Дарий Л.
 
Молдавский Государственный Университет
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Într-o piaţă competitivă a serviciilor de formare profesională, calitatea este principalul indicator al competitivităţii învăţământului superior. Unul dintre factorii semnificativi care influenţează calitatea procesului de învăţământ este nivelul de competenţă profesională a profesorilor universitari. La schimbarea condiţiilor apare cererea crescândă de cadre didactice creative, competente, competitive, individuale şi a rezultatelor activităţilor sale, astfel apărând şi necesitatea de a îmbunătăţi competenţele profesionale şi de activitate în sine. Acest lucru se realizează prin intermediul a două domenii principale: a) autoinstruirea şi formarea continuă; b) introducerea formelor noi şi inovatoare în practică.

Sur le marché des services de formation professionnelle, la qualité est l’indice principal de la compétitivité de l’enseignement supérieur. La niveau des compétences professionnelles des professeurs y est d’une grande importance. Il y a deux domaines importants où se réalise la corrélation des compétents et de l’activité comme telle: a) l'autoéducation et la formation continues et b) l'introduction de nouvelles formes dans l’enseignement.