Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
618 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-10-05 10:12 |
SM ISO690:2012 ДАРИЙ, Л.. Cамообразование педагога – одно из направлений развития профессиональных компетенций
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2010, nr. 9(39), pp. 129-136. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(39) / 2010 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 129-136 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Într-o piaţă competitivă a serviciilor de formare profesională, calitatea este principalul indicator al competitivităţii
învăţământului superior. Unul dintre factorii semnificativi care influenţează calitatea procesului de învăţământ este nivelul de competenţă profesională a profesorilor universitari. La schimbarea condiţiilor apare cererea crescândă de cadre didactice creative, competente, competitive, individuale şi a rezultatelor activităţilor sale, astfel apărând şi necesitatea de a îmbunătăţi competenţele profesionale şi de activitate în sine. Acest lucru se realizează prin intermediul a două domenii principale: a) autoinstruirea şi formarea continuă; b) introducerea formelor noi şi inovatoare în practică. |
||||||
|